Kampen

7 augustus 2017 - Kampen, Nederland

7 aug. 2017

Onze laatste week is begonnen. Liggen in kampen en jawel de zon schijnt.

Vanmiddag nog gekeken of de koe aan de toren hangt. En die is er nog.

Morgen varen we naar elburg.

We zijn nog een paar dagen onderweg en zijn einde van de week weer in de haven.

1. Thea:
    7 augustus 2017
    Het ziet er leuk uit
    En lekker zonnig
    Nog veel plezier deze week
    Groetjes Peter en thea
  2. Rla:
    7 augustus 2017
    Hoe is het met de zon er bij ,
    Een mens knap er van op ,en het winkelen wordt een stuk gezelligger.Van uit utrecht wens ik jullie veel vaar plezieren.
    De groeten Ria
  3. Yvonne:
    8 augustus 2017
    Nou weer op terugreis hopen dat het zonnetje even blijft. En hoe gaat het met de schipper gaat het varen wel met de pijn hij gaat het toch niet forceren hè oh ja en wat is de reden van de koe hangend aan de gevel? Die snap ik niet helemaal. Het ziet er daar ook gezellig uit.nou veel plezier maar weer.
  4. Yvonne:
    8 augustus 2017
    2epoging net geprobeerd maar bij reactie plaartsen ging het niet goed. Maar hoe gaat het met de schipper lukt het varen wel met zijn wond hij neemt zeker wel zijn rust .en wat is de reden van die koe die hangt aan de gevel? . Nou goede vaart maar weer.
  5. Jacq:
    8 augustus 2017
    Met de patiënt gaat het goed.
    En wat betreft de koe. Ze zagen gras op het platform van de toren en hesen de koe op om daar te laten grazen.
    Halve wegen hing zijn tong uit zijn bek en mensen dachten, die heb honger. Maar helaas einde van zijn leven.
  6. Carla:
    8 augustus 2017
    Hallo sorry beetje laat mijn reactie maar dat zal ik je even uit leggen..
    IK HEB GEEN VAKANTIE MEER hi hi
    Ja bij jullie ook alweer de terug weg .
    Weer lekker wezen winkelen. Nog souvenirtjes gekocht, (,Jan handige knijpers misschien hi hi)
    Toedeloe en een goede vaart verder.
    Gr van ons