Vakantie 2017 richting het noorden van nederland

14 juli 2017 - Weesp, Nederland

Vanochtend vroeg uit bed.

Het was een beetje mistig maar droog. Om 7.30 uur vertrokken uit onze thuishaven vianen. Via de beatrixsluis die al open stond het amsterdamsrijnkanaal over.

En ja hoor hoe kon het anders het begon te regenen. We vaarde zo de regenbui in.

Het kan niet anders, wij gaan altijd met regen weg.

Na ruim 4 uur varen aan gekomen in weesp. liggen we op een mooi plek in de haven zeemeermin.

Het heeft nog regelmatig geregend en het is 18 gr.

Na het avond eten (lasagne) met de honden gewandeld naar stadje weesp.

Jammer geen koopavond. Morgen weer een kans op te winkelen.

Nu nog op het achterdek en vliegtuigen spotten. Tenslotte liggen we in de buurt van amsterd

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Carla:
    14 juli 2017
    Hoi leuk dat je ook een reisblog bent begonnen. Zo kunnen wij jullie goed blijven volgen hoe jullie varen.
    Jammer van het startende regenachtige weer van je vakantie maar je krijg vast nog hele mooie dagen hoor.
    Veel plezier en we lezen de volgende keer weer gr.
  2. Thea:
    15 juli 2017
    Ik heb je gevonden fijne a vond met veel zonnnnnn
    De groetjes Peter en thea
  3. Rla:
    15 juli 2017
    En heb je kunnen winkelen ten slotten kan er altijd wel weer wat nieuws bij , Wat het weer ,het ziet er voor volgende week aardig uit (wat de zon betreft er zijn er 2 op de boot)
    Tot de volgende keer
    Vr gr Ria
  4. Carla:
    15 juli 2017
    Vaar zoals die gaat Hi hi
  5. Yvonne:
    15 juli 2017
    Nou we krijgen het nog druk met al die blogs. Maar goed klopt het dat we nog niet automatisch een bericht krijgen dit was even een testje via mijn mobiel toedeloe
  6. Yvonne:
    15 juli 2017
    Ik had ook vandaag pas je bericht binnen van jullie blog