Op naar vianen

10 augustus 2017 - Weesp, Nederland

Nou het was me een dagje wel.

Om 7.30 uur gaan varen. De bedoeling  was om ergens in Maarssen  te blijven liggen en morgen varen door utrecht. Wat op zich best leuk is. Maar vandaag hadden we goed weer en morgen zou het 16 gr worden.  Dus toch maar een stuk over het amsterdamsrijnkanaal.  Bij vreeswijk naar binnen. Maar om 16.30 uur. Stonden de lichhten op dubbel rood. De brug draaide pas weer om 18.00 uur. Heel raar terwijl de brug ervoor gewoon blijft draaien en de sluis hierna ook. Zat niks anders op dan wachten ( eten dan maar).fijn het werd groen. Op naar vreeswijk sluis. Die was net dicht, terwijl hij weet dat de brug pas om 18.00 uur ging draaien en even had kunnen wachten. Nou, dan wachten wij maar weer. Voor we op de haven zijn is het 19.30. uur

Gelukkig konden we regelmatig de honden uit laten. En het was droog.

1. Rla:
    10 augustus 2017
    Bedankt voor deze inzage van je reis en de mooie foto's.en vergeet de tekst niet ;zo ben ik van nederland weer wijzer geworden . Jammer van het oponthoud
    Maar te zien hebben jullie onder tussen lekker gegeten
    Wanneer gaan jullie naar huis vrij_zater
    of zondag.
    De groeten Ria
  2. Thea:
    10 augustus 2017
    Dat was me een dagje wel
    Maar gelukkig droog
    En zo zie je ook weer wat
    De stamppot is zeker op gegaan
    Of heb je morgen nog wat opte bakken
    Lekker handig en lekker
    Meer weet ik niet en het waren weer leuke foto's
    De groetjes fijne avond
    Peter en thea
  3. Carla:
    12 augustus 2017
    Hallo,
    Het was zeker lekker weer om gevaren jammer dat jullie niet even langs ons zijn komen gevaren dan hadden we even komen zwaaien en foto's kunnen maken dat had wel leuk geweest met Utrecht als achtergrond. En hoe vond je het Amsterdamserijnkanaal was het water een beetje rustig, geen last van het vrachtvaart.
    Overal wachten vinden jullie wat minder leuk hè maarja waarom haast als je toch nog vakantie heb dan kan je juist rustig aandoen.
    Zaterdag zeker alles weer klaar maken voor het vertrek naar huis.
    Maar nog niet winter klaar maken want we krijgen nog wel mooie weekenden hoop ik hi hi
    Nou ik zeg toedeloe en geniet nog van je laatste vakantiedagje .
    Groetjes van ons
  4. Yvonne:
    13 augustus 2017
    Toch nog sneller dan verwacht aan het einde maar goed jullie zijn weer goed thuis gekomen dat is het belangrijkste toch .weer wat meegemaakt deze vakantie en mooie en leuke foto's gemaakt. En heb je nog gezwaaid bij de oranje brug ? Niet naar mij want ik was er niet haha.Bedankt voor het verslag toedeloe
  5. Carla:
    13 augustus 2017
    Hallo,
    Dit was je laatste daggie van je vakantie jammer hè. Ik zou zeggen nu lekker wassen maar dat hoef niet want dat doe je tijdens de reis, handig hoor nooit vuile was mee naar huis.
    Nou werker van de week weer.